Monday, May 28, 2012

Blogger Anneler

Blogger Anneler platformu annelerin biraraya gelip paylaşımda bulundukları bir yer. Ben de bütün hamilelik & doğum sürecinde ve de şimdi bebeğimi büyütürken hep blogger paylaşımlarından faydalanmış taze bir anne olarak bu toplulukta yerimi almak istedim. Bu zincirin kurulumunu üstlenerek başarıyla yürüten Ülkü'ye teşekkür ediyorum, ellerine sağlık ne güzel ne faydalı bişi yapmış. Ülkü'nin blogu Fotografik Hatıralar'la da yeni tanıştım ve takip etmeye başladım, Kendisinin yoga eğitmeni olması da, bu hafta anne-bebek yogasına başlayacak olmamdan dolayı ilgimi çekti, eminim güzel paylaşımlarımız olacak.


6 comments:

  1. Aylin hanım merhaba,
    Sizi tanıdığıma memnun oldum...
    Çok teşekkürler...
    Blogger Annelere hoşgeldiniz...

    ReplyDelete
  2. Merhaba, bloger annelere hoş geldeniz... :))

    ReplyDelete
  3. Merhabalar, minik bebeginizi gule gule saglikla buyutun insallah:) sizi ve miniginizi ilgiylei izlemeye aliyorum :)

    ReplyDelete
  4. Hoşgeldin blogger annelere canım, takipteyim :) beklerim bloguma :)
    emreylehayat.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  5. ayrıca izle butonu ekleseniz çok da seviniriz.

    ReplyDelete