Wednesday, June 20, 2012

Alya 2 aylık olmuş bile :)

Günler nasıl geçiyor anlamıyorum, bu doğum izni su gibi akıp gidicek sanırım. Kızım 2 aylık oldu, ve bu pazartesi yine aşı için doktor teyzemizi ziyaret ettik. Verem, karma ve pnomokok aşısı oldu, iki bacağı ve bir kolundan :( Ama benim güçlü kızım sonrasında çok sakindi ve uyudu. Gece 2de uyandığımda baktım ki yanıyor yavrucak, uyumaya devam ediyor ama bi yandan da hafif inleme sesleri geliyor. Onu bu halde görmek beni de babasını da çok üzdü, dedim minnacık bedeni mikroplarla savaşıyor kızımın yazık ona :(
Calpol verdik ve kısa sürede rahatladı neyseki uzun sürmedi bu ateş hali, ama anladık ki insanın evladının hasta olması çok can yakan bişiymiş :(
Ayrıca 2 aylık olmamızla birlikte sanki gaz durumlarımızda da biraz düzelme var gibi. Önce sab-simplex kullandık, şimdi Neo Baby ile devam ediyoruz. Bu arada ben her fırsatta granül rezene çayı içiyorum tabi, Humana - Milupa-Hipp üçünü de denedim, pek bi fark yok sanırım, tadlarında belki biraz.
3. ayda kızımıza da poşet rezene demleyip birkaç kaşık vermemize izin çıktı, umarım daha da iyi olucaz:)
Artık yaz tatilimize de az kaldı, birkaç haftaya bu yazı geçireceğimiz Ürkmez/Doğanbey'deki annemlerin yazlığa gidiyor olacağız.Sanırım en çok özlediğim şey kendimi denizin serin sularına bırakıp kulaç atmak, neyse çook az kaldı...


3 comments: