Tuesday, April 3, 2012

Hamilelik kozmetiklerim

Hamilelik sırasında çatlak oluşmaması için ne kullanmak lazım ? sorunsalı her hamilenin ilk aylardan itibaren kafasını kurcalar. Etraftan çok farklı tavsiyeler gelir. Kimi saf doğal badem yağı kullanmıştır bişi olmamıştır, kimisi ne kullandıysa çatlamıştır..
Ben bu işin biraz da genetik olduğunu düşünüyorum aslında, derinin yapısıyla ilgili ve de bu genetik miras şansıyla ne yaparsak yapalım bi yere kadar etkili oluyor. Yine de eşşeği sağlam kazığa bağlamak gerekir düşüncesiyle bu dönemde ben de birden çok ürün kullandım:
Duş sonrasında Palmers kakao yağı, sabah kalkınca Palmers vücut kremi ve gece yatmadan önce Lierac jel


Doğuma iki hafta kala henüz hiç çatlağım yok, umarım son anda bi süpriz olmaz..

Ayaklarım şişmeye başladığında Mustela'nın hamileler için özel ürettiği ayağı ferahlatan bir jel ile her akşam masaj yaptık. ( Aşkıma özel teşekkürlerimle :) )
Gerçi şu sıralar artık son derece ağırlaştığım için ne yaparsak yapalım sabah kalktığımda tamamen inmiş olmuyor ayaklarımdaki şişlik :(
 Hayatımda hiç bu kadar kozmetik ürünü bir arada kullanmamıştım sanırım :)


1 comment: